حاشیه ها, مقاله ها

چاپ و انتشار کتاب شما

چاپ کتاب شما توسط انتشارات حقوق یار

چاپ کتاب حقوقی توسط انتشارات حقوق یار

انتشارات حقوق یار، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجربه‌ی سال‌ها حضور در صنعت چاپ و نشر کتاب را دارد.

چاپ آثار مؤلفین با تنوع موضوعی

چاپ کتاب ‌در حوزه‌ های حقوقی و علوم سیاسی و  کتاب‌های دانشگاهی، مقالات علمی و تخصصی و پایان نامه و… از جمله موارد بی‌شماری است که تابه‌حال در انتشارات حقوق یار به چاپ رسیده است.

تجربه کاری و سابقه طولانی

همکاری با صدها نویسنده مجرب،و چاپ بیش از 300عنوان کتاب (برای مشاهده کتب نشر حقوق یار کلیک کنید) این تجربه را در اختیارمان قرار داده تا بتوانیم هر آنچه یک نویسنده برای چاپ کتاب خود به آن نیاز دارد را پوشش دهیم.

افتخارات انتشارات حقوق یار انجام باکیفیت خدمات چاپ کتاب و رضایت بالای مؤلفین ما است

اگر از نویسندگان یا علاقه‌مندان به حوزه‌ی کتاب و فرهنگ هستید، می‌توانید با اعتماد کامل به دانش و توانایی‌های تیم انتشارات حقوق یار نوشته‌های خود را به کتاب تبدیل کنید.

 

  • مشاوره و خدمات نشر کتابهای مکتوب با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دریافت گواهی ثبت ، پروانه انتشار، مجوز تکثیر
  • تهیه و تدوین و نشر کتب حقوقی؛علوم سیاسی؛و …
  • اختصاص شابک ، دریافت فیپا ، دریافت مجوز چاپ ، دریافت مجوز طرح جلد ، دریافت مجوز اعلام وصول انتشارکتاب ، چاپ کتاب با تیتراژ محدود جهت ارائه رزومه مقطع دکتری با مزایای ویژه
  • عرضه کتاب در فروشگاه اینترنتی انتشارات و ارسال به سراسر کشور

 

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید با شماره های 02166952073-09027929198 تماس بگیرید

خدمات مشاوره ای چاپ

انتشارات حقوق یار با دارا بودن تیم متخصص در صنعت نشر، امکان مشاوره رایگان پیش از چاپ آثار مکتوب در حوزه های دانشگاهی را ویژه نویسندگان و پژوهشگران فراهم کرده است .

تبدیل پایان نامه به کتاب

از جمله دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالا این است که پس از دفاع از پایان نامه و مکتوب شدن آن، این اثر با ارزش به کتابخانه دانشگاه منتقل شده و از دسترس افراد زیادی در جامعه دور می‌گردد. یکی از اهداف اصلی این انتشارات ارتقاء سطح علمی کشور بوده که همین امر باعث شده که این انتشارات بر آن شود که به دانشجویان فرهیخته کشور کمک نماید تا حاصل پژوهش خود را به کتاب تبدیل کنند .

چاپ کتاب در تیراژ کم

این انتشارات جهت رفاه نویسندگان به خصوص دانشجویانی که تمایل دارند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند و از نظر هزینه با مشکل مواجه هستند، چاپ در تعداد محدود (۵۰ تا ۲۰۰ نسخه) را نیز در دستور کار خود قرار داده است. لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم جهت افزایش اطلاعات عمومی درباره چاپ و نشر کتاب و اقدام آگاهانه مطالب این صفحه را مطالعه نمایید.


۵گام برای چاپ کتاب شما:

گام اول: آماده کردن فایل

گام دوم: بررسی شرایط پذیرش اثر توسط انتشارات و مذاکره با انتشارات.

گام سوم:  عقد قرارداد و تحویل فایل به انتشارات.

گام چهارم: انجام مراحل اداری شابک- فیپا و مجوز ارشاد برای چاپ کتاب توسط انتشارات.

گام پنجم: انجام طرح جلد و چاپ کتاب توسط انتشارات پس از صدور مجوز چاپ کتاب .


روش هاي چاپ كتاب:   

کتاب پس از صدور مجوز چاپ وارد مراحل چاپ می­شود. روش­های مختلفی برای چاپ کتاب وجود دارد.

1 ــ چاپ دیجیتال(چاپ بر اساس تقاضا): این روش مناسب چاپ با تیراژ پایین است و در آن نیازی به فیلم و زینک (لیتوگرافی) نیست. چنانچه  چاپ تعداد پایین(تا ۵۰۰ جلد) جلد باشد این روش مناسب و کیفیت آن نیز برای کتاب قابل قبول است، اما هیچگاه مانند چاپ افست نخواهد بود. توجّه داشته باشید این روش برای چاپ با تیراژ بالاتر مقرون به صرفه نیست. در چاپ دیجیتال به دلیل اینکه کاغذ حرارت زیادی می بیند ممکن است کاغذ و جلد کمی حالت بگیرد که کاملا غیرقابل اجتناب است.

دقت کنید که در چاپ کتاب با تیراژ خیلی پایین به دلیل اینکه چاپ دیجیتال انجام میشود و چاپ دیجیتال هزینه بالایی دارد فروش کتاب در این روش صرفه اقتصادی ندارد.و در تیراژهای خیلی کم ممکن است گاهی هزینه انجام شده بر روی هر جلد حتی از قیمت پشت جلد هم بیشتر شود.
به همین دلیل چاپ با این روش برای افرادی که انگیزه شان از چاپ کتاب دلیل دیگری غیر از فروش است و یا اساتیدی که نیاز به تعداد محدود کتابشان برای تامین نیاز دانشجویان خود دارند مناسب است.

۲ ــ ریسوگراف: دستگاه ریسوگراف، دستگاهی شبیه دستگاه کپی در مقیاس بزرگتر است.چاپ با دستگاه ریسوگراف ارزانتر تمام می­شود ولی دارای کیفیت بسیار پایینی است.(این انتشارات  هیچیک از کتابهای خود را با این روش به چاپ نمی رساند).

3 ــچاپ اُفست: بهترین روش چاپ کتاب، چاپ اُفست است. چاپ اُفست دارای کیفیت مطلوبی است و دارای کیفیت نسبتا بهتری از چاپ دیجیتال است و برای تیراژهای بالا (۱۰۰۰ عدد به بالا) بسیار مقرون به صرفه است.

چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل فوری پایان نامه به کتاب در کمترین زمان ممکن
شما میتوانید در کمترین زمان ممکن صاحب کتابی از پایان نامه خود شوید. انتشارات حقوق یار با داشتن سابقه ای درخشان در خدمات چاپ و نشر انواع کتاب میتواند راه دشوار و وقت گیر تبدیل پایان نامه به کتاب را برای شما آسان نماید. انتشارات حقوق یار با داشتن کارکنانی متخصص در رشته های مختلف و کار آزموده در امر چاپ و نشر کتاب محدودیت های کاری و اجرایی شما را در انجام این مرحله مهم برطرف ساخته و این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هر کجای کشور عزیزمان که هستید بتوانبد به صورت غیرحضوری یا حضوری از خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب تضمینی نهایت استفاده را ببرید
ارزانترین تبدیل پایان نامه به کتاب با تیتراژ پایین
شاید یکی از سوالات شما این باشد که تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر هزینه میبرد و آیا من توان پرداخت این مبلغ را دارم؟
انتشارات حقوق یار  این دغدغه را برای همیشه برطرف ساخته است، چرا که در این انتشارات امکان آن فراهم شده که تبدیل پایان نامه به کتاب با تیتراژ پایین انجام گیرد، در حالی که چاپ یک مقاله معتبر میتواند برای شما بسیار هزینه بر و زمانبر باشد.

سوالات متداول

 

با تماس با واحد مشاوره به شماره 02166952073-09027929198 از شرایط مطلع شوید

 

 

بله در مصاحبه دکتری بین 5 الی 20 امتیاز دارد

 

 

زیر 30 روز برایتان قابل انجام است

 

 

برای اطلاع دقیق با واحد چاپ و نشر به شماره 02166952073-09027929198 ارتباط بگیرید

مزایای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب

  • گرفتن ۴ امتیاز پژوهشی در مصاحبه آزمون دکتری
  • گرفتن ۲ نمره باقی‌مانده پایان نامه ( ویژه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی)
  • اخذ امتیازهای لازم برای استخدام و ارتقای شغلی
  • ثبت نام نویسنده در کتابخانه ملی
  • ورود به انجمن نخبگان
  • کمک به بالا بردن سطح علمی کشور با به جریان انداختن ذخایر علمی
  • افزایش احتمال بالا رفتن حقوق و مزایا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.