خرید تلفنی کتاب

خرید تلفنی کتاب با شماره های 02166406285/02166406287 

یا همچنین شماره همراه 09124586595 تماس یا واتس آپ

امکان پذیر می باشد

یکی از بهترین روش های خرید کتاب، خرید تلفنی کتاب و پرداخت هزینه هنگام تحویل (مختص تهران)می باشد به این معنی که افراد با یک تماس ساده به مرکز ما، کتاب مورد نظر خود را به مشاوران فروش معرفی می کنند و یا حتی بدون اینکه نام کتاب خاصی را بگویند، کافی است بگویند در چه زمینه ای و چه نوع کتابی مد نظرشان است.
مشاوران فروش کتاب با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به آن ها کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن آن کتاب ها، به آدرس پستی مشتری ارسال می شوند.
یکی دیگر از مزیت های خرید تلفنی کتاب این است که، کتاب خریداری شده با سرعت بیشتری برای آن ها ارسال می شود و خیلی سریع می توانند کتاب را تحویل بگیرند.

در واقع حقوق یار ، سعی دارد مانند یک پیک کتاب فاصله ها را برای دانشجویان و اساتید و یا علاقمندان به کتاب و کتابخوانی را کمتر و روند دریافت کتاب ها را ساده تر نماید.

چنان چه فردی از شهرستان بخواهد کتابی را به صورت تلفنی سفارش دهد می بایست، مبلغ هزینه کتاب به همراه هزینه پست را از بانک پرداخت کند و یا از طریق شماره کارت، به صورت آنلاین کارت به کارت نمایند تا کتاب مورد نظر به آدرس پستی آن ها  ارسال شود.
همچنین فردی از تهران (مناطق ۲۲گانه) بخواهد کتابی را به صورت تلفنی سفارش دهد می بایست، مبلغ هزینه کتاب به همراه هزینه پیک را از بانک پرداخت کند و یا از طریق شماره کارت، به صورت آنلاین کارت به کارت نمایند یا هنگام تحویل درب منزل پرداخت کند تا کتاب مورد نظر به آدرس آن ها  ارسال گردد.