قوانین و شرایط سایت

حقوق یار

1- فروشگاه اینترنتی کتاب های حقوقی حقوق یار تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد.
2- کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای کتاب فروشی حقوق یار محفوظ است و هرگونه استفاده تجاری از متن، گرافیک، آرم، آیکون، تصاویر،موکاپ و کلیه محتوای تولید شده توسط حقوق یار پیگرد قانونی دارد.
3- فروشگاه حقوق یار قیمت کتاب ها را برحسب نرخ اعلام شده توسط ناشر (قیمت پشت جلد یا برچسب قیمتی) بروزرسانی می کند و در صورت کاهش یا افزایش قیمت مراتب متعاقبا به مشتری اعلام می گردد.
4- شیوه بسته بندی کالاها مورد تایید اداره محترم پست می باشد؛ لذا هرگونه خسارت و آسیبی که در طول زمان ارسال به بسته ها وارد می شود از طرف این فروشگاه پذیرفته نمی باشد.
5- اطلاعات مشتریان ( آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر فروشگاه حقوق یار می باشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص سوم قرار نخواهد گرفت.
6-خدمات پس از فروش درج شده روی محصولات (لوح فشرده، کتاب و…) بر عهده تولید کننده محصول است و حقوق یار هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
7- شیوه ارسال کتاب ها به صورت پست پیشتاز می باشد و حداقل ۲ یا حداکثر ۵ روز کاری به دست شما مشتری عزیز میرسد.
8-بازگشت کالا منوط به احراز شرایط مرجوعی می‌باشد که شامل نقص چاپ،صحافی، عدم تطابق با سفارش می‌باشد.
9 -در صورت چاپ تمام بودن کتاب و یا غیرقابل تهیه بودن آن،وجه عینا به حساب مشتری برمی گردد.
10-تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه؛حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد.
11-مسئولیت هرگونه تصمیمات و برداشت های شخصی شما از این سایت بر عهده شما می باشد.
12- تمامی کتاب‌ها به‌صورت نو تقدیم می‌گردند و کتاب دست دوم و مستعمل ارائه نمی‌شود.

!!قابل توجه خریداران محترمی که اقدام به خرید کتاب در سایت حقوق یار می نمایند!!

از آنجایی که در ماه‏های اخیر، تغییرات قیمتی مواد اولیه به صورت لحظه‏ ای و غیر قابل پیش‏ بینی بوده است و با توجه به افزایش هزینه‏ های چاپ کتاب، ناشرین مختلف اقدام به تغییر درقیمت محصولات خود نموده ‏اند و گاهاً ناچار به اعمال تغییرات قیمتی چندباره در بازه زمانی کوتاه مدت می‏ باشند.لذا بدینوسیله به اطلاع می‏رساندکه احتمال تغییر قیمت ‏های درج شده در سایت با استناد به استعلام به‏ روز از ناشر اصلی کتاب مورد نظر، حتی پس از ثبت سفارش در سایت وجود دارد.

«بر همین اساس در صورتی که تغییرات قیمتی ایجاد شده، مورد توافق خریدار نباشد، مبلغ پرداخت شده عیناً عودت خواهد شد»